Komendant Miejski
Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Z-ca Komendanta Miejskiego
Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg,
wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14.30 -
16.30), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem
Komendanta Miejskiego tel. 74 88 77 200.
W
Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przyjmowaniem oraz
rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się Sekcja Organizacyjno-
Kadrowa od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
Telefon kontaktowy 74 88 77 207, 74 88 77 271
Skargi/wnioski można składać:
-
listownie na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej,
ul. Ogrodowa 20, 58-306 Wałbrzych
-
osobiście w Sekretariacie Komendy Miejskiej PSP przy ul.
Ogrodowa 20 w godz. 7.30-15.30
- za
pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej https://epuap.gov.pl/
- za
pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres
sekretariat@straz.walbrzych.pl
z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
-
faxem na nr 74 88 77 291
-
ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym
skontaktowaniu się z Sekcja Organizacyjno- Kadrowa pod nr tel. 74 88
77 207, 74 88 77 271
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię
i nazwisko wnoszącego,
-
dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia
2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i
wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz
adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
|